Música en CATALÀ
Página 1 de 1. • Compartir •
Música en CATALÀ
És una cosa històrica perquè serà el primer fòrum català que postejaré música en català (espereu una mica que m'haig de pensar quina sel·lecciono que en tinc molta) No no posaré ni Obrint Pas, ni Els Amics de les Arts ni Manel, que són molt coneguts.
Aquesta els hi agradaria molt en els de la FA però clar ells no saben tantes llengües com nosaltres. XD
En dialecte mallorquí:
Aquesta canço també és molt bona:
No vull aclaparar tota l'atenció així que ja us deixo via lliure perquè poseu la vostra música.
Aquesta els hi agradaria molt en els de la FA però clar ells no saben tantes llengües com nosaltres. XD
En dialecte mallorquí:
Aquesta canço també és molt bona:
No vull aclaparar tota l'atenció així que ja us deixo via lliure perquè poseu la vostra música.
almogaver pacifista(PLD)- Nombre de missatges: 16
Re: Música en CATALÀ
jo no tinc ni idea de muxica en catala mai he escoltat

inuyasha000- Nombre de missatges: 699
Ubicació: Barcelona,Catalunya,Europa/Mon
Doncs jo si que n'he escoltat i molta!! A més, la música d'ara n'hi ha de molt bona pero la gent no l'escolta perquè no fa cas, a part no és música en comptes de muxica?, veig que hauré de posar música més generalitzada:
Aquesta es per relacions iniciades...
Una de mazoni que té molt sentit en els nostres porjectes de partits acabats d'iniciar, encara que nosaltres ens haguem avançat una mica:
i la úlltima reivindicar la meva afició blaugrana hehehe encara que la modifiquin una mica cada vegada que la canten:
Espero que us hagi agradat, pel que veig jo estic sent el que postejo més de tots XD
Aquesta es per relacions iniciades...
Una de mazoni que té molt sentit en els nostres porjectes de partits acabats d'iniciar, encara que nosaltres ens haguem avançat una mica:
i la úlltima reivindicar la meva afició blaugrana hehehe encara que la modifiquin una mica cada vegada que la canten:
Espero que us hagi agradat, pel que veig jo estic sent el que postejo més de tots XD
Molt bona la música!!!, ja els conec a tots, però sempre està bé tronar-los a escoltar.
http://www.youtube.com/watch?v=B1-RxoP4AdU&feature=rec-LGOUT-real_rev-rn-1r-2-HM
http://www.youtube.com/watch?v=DisvI-ErtL8&feature=related
Aquí us deixo els links de dos videos dels EADA genials!
http://www.youtube.com/watch?v=B1-RxoP4AdU&feature=rec-LGOUT-real_rev-rn-1r-2-HM
http://www.youtube.com/watch?v=DisvI-ErtL8&feature=related
Aquí us deixo els links de dos videos dels EADA genials!

guinovart- Nombre de missatges: 1419
Aquesta és la cançó que més m'agrada en català.
Francesc- Nombre de missatges: 4
Sabeu que el lipdub de Vic amb la cançó de la flama ha aconseguit 1,016,191 visites en una mica més de dos mesos!?! Jo vaig seguir el creixement de visites dels primers dies i en una setmana ja l'havien vist prop de 600.000 persones! Bé, ara prou de dades i us diré la meva cançó:
una cosa, no és en català però si que és d'una catalana de 15 anys i d'una banda catalana de sant andreu, compta?
una cosa, no és en català però si que és d'una catalana de 15 anys i d'una banda catalana de sant andreu, compta?

aniolcosta- Nombre de missatges: 233
Ubicació: Cervelló
aniolcosta escribió:Sabeu que el lipdub de Vic amb la cançó de la flama ha aconseguit 1,016,191 visites en una mica més de dos mesos!?! Jo vaig seguir el creixement de visites dels primers dies i en una setmana ja l'havien vist prop de 600.000 persones! Bé, ara prou de dades i us diré la meva cançó:
Tot i tothom de Catalunya compta en aquest fil

catlander- Nombre de missatges: 185
Bones. La veritat es que tenim en català tenim molt bona música i la no ho valora. Be aquí us deix-ho una de rap d'uns joves d'aquí, de Sabadell. A veure que us sembla, us sonara extrany.
http://www.youtube.com/watch?v=220NJeQKAkY
http://www.youtube.com/watch?v=220NJeQKAkY

Dídac Martí- Nombre de missatges: 777
Ubicació: Derrere teu, bufant-te l'orella
Ei Didac! Jo també escolto Atversaris, des de fot anys quels segueixo.
Mira aquests habiam ket sembla:
No són els ATV xo també està bé. Després el Vazili també està de puta mare!
Mira aquests habiam ket sembla:
No són els ATV xo també està bé. Després el Vazili també està de puta mare!

olietelibre- Nombre de missatges: 285
me he picado con vosotros jajaja, pues mañana subire musica vasca XD
gaara- Nombre de missatges: 712
La cançó que, personalment, considero la millor de l'ska català

guinovart- Nombre de missatges: 1419
ep aquí us deixo una llista d'spotify http://open.spotify.com/user/eduard64/playlist/4bSrdO9FgwfyYeBfP8xQX1 de l'escena catalana, si descobriu quelcom interesant ja sabeu

Vilito- Nombre de missatges: 43
Olietelibre ostres no es pot negar que tenen imaginació..
Guinovart crec que els d'ska en català son kop i obrint pas a part d'"Els Surfing Sirles" (aquests no ska no fan però ja direu alguna cosa quan els escolteu
Sobretot la cançó no atropalleu el gat
)
Vilito es teva la llista?? Escoltes molt bona música
Aquí poso alguna de La Troba Kung Fu de la rumba catalana

Guinovart crec que els d'ska en català son kop i obrint pas a part d'"Els Surfing Sirles" (aquests no ska no fan però ja direu alguna cosa quan els escolteu
Vilito es teva la llista?? Escoltes molt bona música
Aquí poso alguna de La Troba Kung Fu de la rumba catalana
Be, ara ficare yo, uns cuantes cançons de grups, uns una mica antics, uns que sigen mitics, uns una mica moderns, i alguns de cada estil de musica.
Be concence primer posare algun del que es pot dir les bases de la musica catalana moderna:
Ovidi personalment m'agrada molt, tambe m'agrada lluis llach pero em pareix que tots ja el abreu escoltat moltes voltes, al ovidi potser no tant. Podria haver pasat a Raimon que es de la meva ciutat, pero no es que m'agrade molt la seva musica encara que les lletres son bestial.
Ara posare algun cantautor que areplegat el estil del cantants de avanç. A mi m'agraden tres cantants Pau alabajos, Feliu Ventura i Cesc Freixas.
Ficare una canço de cada.
Aquesta canço en es especial es bestail, el Pau alabajos es bestial com a cantautor, i percert dema trau un nou disc.
Feliu ventura tambe canta molt be, es del meu poble XD
M'agrada com canta, pero no estan espectacular com els de avanç.
Ara ficare un grup mitic de la musica en catala, em desepciona que ningu el hasco nombrat pero no pasa res.
El grup es diu Inadaptats, es un grup antic te crec mes de 15 anys de carrera pero fa ara un parell de anys es va disoldre el grup.
Ara san convertit en un altre grup que esta començant que es diu EINA. Aques ja mescla sons mes electronics. Ami encara m'agraden, pero no et pot comparar amb el Inadaptats.
Ara una mica de algun so mes comercial de Pop, rock, ska, regge.
Primer ficare un grup valencia que imaguine que coneixereu, que es al estil de Obrint pas que es diu Gossa Sorda, que mescla, rock, ska, regee...
Esta canço es bestial.
ARa ficare de un grup catala que es diu Revolta 21 fa mes rock.
ARa per a cambiar un poc de estil ficare dos canzon de dos grups de Hip-hop o rap que son bestial.
-Asi vos deixe a Pirats Sound System, mescla el rap amb regee i ska.
-Asi vos deixe a At Versaris que si que fa rap.
-I aquesta es una canço entre els dos grups.
Ya per anar acaban ficare dues cançons mes, un es el de un grup catala que fau Ska , es que es coneix como Ska autentic no el que fa Obrint pas o altres grups, que aixo son unes xocotetes influencies del que es el Ska autentic.
Asi vos deixe a The Skafeinats.
I per ultim, un grup de musica mes moderna electronica.
Espere que vos agrede aquesta selecio de grups catalans, en podria ficar molts mes, pero crec que aquest post ja le he fet prou gran i vos he intentat ficar els grups mes famosos i mes uapos. Espere que vos agreden.
Saluts.
Be concence primer posare algun del que es pot dir les bases de la musica catalana moderna:
Ovidi personalment m'agrada molt, tambe m'agrada lluis llach pero em pareix que tots ja el abreu escoltat moltes voltes, al ovidi potser no tant. Podria haver pasat a Raimon que es de la meva ciutat, pero no es que m'agrade molt la seva musica encara que les lletres son bestial.
Ara posare algun cantautor que areplegat el estil del cantants de avanç. A mi m'agraden tres cantants Pau alabajos, Feliu Ventura i Cesc Freixas.
Ficare una canço de cada.
Aquesta canço en es especial es bestail, el Pau alabajos es bestial com a cantautor, i percert dema trau un nou disc.
Feliu ventura tambe canta molt be, es del meu poble XD
M'agrada com canta, pero no estan espectacular com els de avanç.
Ara ficare un grup mitic de la musica en catala, em desepciona que ningu el hasco nombrat pero no pasa res.
El grup es diu Inadaptats, es un grup antic te crec mes de 15 anys de carrera pero fa ara un parell de anys es va disoldre el grup.
Ara san convertit en un altre grup que esta començant que es diu EINA. Aques ja mescla sons mes electronics. Ami encara m'agraden, pero no et pot comparar amb el Inadaptats.
Ara una mica de algun so mes comercial de Pop, rock, ska, regge.
Primer ficare un grup valencia que imaguine que coneixereu, que es al estil de Obrint pas que es diu Gossa Sorda, que mescla, rock, ska, regee...
Esta canço es bestial.
ARa ficare de un grup catala que es diu Revolta 21 fa mes rock.
ARa per a cambiar un poc de estil ficare dos canzon de dos grups de Hip-hop o rap que son bestial.
-Asi vos deixe a Pirats Sound System, mescla el rap amb regee i ska.
-Asi vos deixe a At Versaris que si que fa rap.
-I aquesta es una canço entre els dos grups.
Ya per anar acaban ficare dues cançons mes, un es el de un grup catala que fau Ska , es que es coneix como Ska autentic no el que fa Obrint pas o altres grups, que aixo son unes xocotetes influencies del que es el Ska autentic.
Asi vos deixe a The Skafeinats.
I per ultim, un grup de musica mes moderna electronica.
Espere que vos agrede aquesta selecio de grups catalans, en podria ficar molts mes, pero crec que aquest post ja le he fet prou gran i vos he intentat ficar els grups mes famosos i mes uapos. Espere que vos agreden.
Saluts.

Mauletsss- Nombre de missatges: 6
La trinca, divertidíssima, sempre recomanable
Preciosa cançó- vos recomane este grup:
Poema preciós, de Teodor Llorente, musicalitzat per Paco Muñoz:
I ja el desfasse:
Lletra a la descripció del vídeo.
Preciosa cançó- vos recomane este grup:
Poema preciós, de Teodor Llorente, musicalitzat per Paco Muñoz:
I ja el desfasse:
Lletra a la descripció del vídeo.