Partit nacionalista del joc d'Erepublik


Unirse al foro, es rápido y fácil

Partit nacionalista del joc d'Erepublik
Partit nacionalista del joc d'Erepublik
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fins una altre!!

2 participantes

Ir abajo

Fins una altre!! Empty Fins una altre!!

Mensaje por Invitat 05/07/11, 03:29 pm




Fa uns quants dies vaig decidir prendre la desició de deixar el joc. I així ho faré a partir d'avui.
El motiu no es que no estigui content amb el joc ni amb el partit. El motiu és la VR. Crec que això ja s'estava convertint més en una obligació que en un divertiment i, per tant, millor deixar-ho. A més, amb la feina d'estiu i les vacances perjudicaria més al partit que no pas marxant. A més, després de les vacances les coses es veuen d'una altre manera. He après forces coses en aquetes vacances a Austria, on he pogut veure la distància real a què Espanya està dels països punters de la VR.

M'agaradaria recordar tots els bons moments i els mals moments durant aquesta estada a la eVida i al partit.
Segurament no seré recordat com un afiliat que va fer molt pel partit (ni m'ho mareixo), però sempre podré dir que vaig ser congressista i vaig aconseguir la unió del FNC. També podré dir que he redactat uns quants articles dels estatuts, la llei antiTO que no va prosperar i vaig representar ls llei d'idiomes, que no va tenir temps de ser votada.
En aquest joc he descobert molt sobre la política i m'he relacionat amb gent de tot tipus. He fet uns quants articles antifachistes i he reivindicat la nació catalana. També recordo quan el partit va estar adormit durant més o menys un més, on no es realitzaven accions ni activitats, i en aquest moment vaig pensar de fer el partit republicà de eEspaña. L'elecció de guinovart com a presi i l'implantacio del Comité ho van evitar.

Crec que seria adequat destacar els ejugadors més importants de la meva eVida, els afiliats de UN i els companys de comité:

- Catlander: podriem dir que és el que em va pujar al joc, donantme suport quan yo encara acabava de eneixer, i la meva referència de lluita antifachista i reivindicació de la terra catalana.
- Olietelibre: Va ser qui em va portar al partit junt amb en Catlander, i em va introduir al fòrum.
- Guinovart: Segurament amb el que més me avingut. Ell va apostar per mi com a congressista i sempre m'ha donat suport. Crec que pot arribar a fer coses grans en aquest joc. És una gran ePersona i crec que també una exelent persona a la VR.
- Dídac_Martí: Potser no hem estat gaire junts, però penso que és una gran president i un que també m'ha apoiat en tot.
- gaara: m'agradaria recordar aquest gandul Wink. Ha de ser un tio molt ben parit i també sempre m'ha ajudat molt.
- Artur Mas: aquest "Convergent de la punyeta" XD Very Happy és un crac en l'organització i un tio molt inteligent. No hem parlat molt, però crec mai m'ha fet un lleig.
- Derviriles: sens dubte ha sigut el que més m'ha costat aprencre com s'escriu el nou; dervireles, dirviriles, durvirulares,... XD. Al final ho he aconseguit.
- Pau Esteve: no hem parlat molt junts, però també és un jugador molt inteligent i un gran conseller.
- DracS11: el que te més experiència de tots i el que m'ha i ens ha fet posar seny en algunes ocasions.
- Patateros: No l'he pogut coneixer gaire, però segur que treballa dur cada dia.
- Raxo: què s'en pot dir d'aquest valencià radical? Va ser qui va portar els valencians al joc i el que va portar una mica de vidilla al fòrum, que sempre va bé.

De la resta no en puc dir massa cosa pk no he estat amb ells ni els he pogut coneixer.
El lloc que quedarà de conseller crec que l'hauria d'ocupar en guino o en GurocaII, però yo aquí no mi fico. Ja fareu el que cregeu millor.

Que us vagi tot molt bé i que tingeu un bon estiu!!!
Us deixo 2500 ESP de regal al banc RUPES NIGRA!!
-



Invitat
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Fins una altre!! Empty Re: Fins una altre!!

Mensaje por Invitat 05/07/11, 03:45 pm

Cuidat company!
Però ja evuràs com tornaràs!... d'aqui a mesos o anys, sempre es torna! Very Happy

cuidat!

Invitat
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Fins una altre!! Empty Re: Fins una altre!!

Mensaje por Invitat 05/07/11, 05:33 pm

Que te vaya bien en la VR! Una gran perdida para UN sin duda.
Agur eta ondo izan!
pd:Ya nos veremos por el foro despues del verano, que seguro que vuelves Wink

Invitat
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Fins una altre!! Empty Re: Fins una altre!!

Mensaje por Invitat 05/07/11, 05:48 pm

Doncs un plaer haver treballat amb tu James! Que et vagi tot bé a la VR!

Aquí continuarem per si un dia t'ho repenses.

Invitat
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Fins una altre!! Empty Re: Fins una altre!!

Mensaje por DracS11 05/07/11, 07:42 pm

Bona sort en tot allò que fasis en la vida. Recorda els bons moments i lo bo bo de tot el que passi en la vida i oblidat dels records dolents.

Sempre trobaràs gent bona pel camí i si quelcom dia vols tornar per aqui, doncs ja saps que UN continuarà visquen entre tots nosaltres.

Una abraçada
DracS11
DracS11
Presidente UN
Presidente UN

Nombre de missatges : 1518
Fecha de inscripción : 17/12/2010

Volver arriba Ir abajo

Fins una altre!! Empty Re: Fins una altre!!

Mensaje por Invitat 05/07/11, 10:12 pm

És tota una pena que t'en hagis d'anar. M'agradaria poder convence't de que et quedessis; si puc fer algo per fer-te canviar d'opinió, ho faré! Esperem que com diuen per aquí acabis tornant, que ens queda pendent aprobar la Llei d'Idiomes i tu hauràs d'ajudar!!

Crec que el càrrec l'hauria d'ocupar en GurocaII si ell hi està d'acord.

Invitat
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Fins una altre!! Empty Re: Fins una altre!!

Mensaje por Pau Esteve 05/07/11, 10:43 pm

JAmes, home quedat, o si no, quedat en estat 2clicker, si no?
Pau Esteve
Pau Esteve
Viejun@ ✯✯
Viejun@ ✯✯

Nombre de missatges : 1229
Fecha de inscripción : 18/03/2011

Volver arriba Ir abajo

Fins una altre!! Empty Re: Fins una altre!!

Mensaje por Pau Esteve 05/07/11, 10:44 pm

I si dius que no, una gran abraçada, company.

Sort.
Pau Esteve
Pau Esteve
Viejun@ ✯✯
Viejun@ ✯✯

Nombre de missatges : 1229
Fecha de inscripción : 18/03/2011

Volver arriba Ir abajo

Fins una altre!! Empty Re: Fins una altre!!

Mensaje por Invitat 06/07/11, 03:54 pm

gandul Wink
XD

mch, se te echara de menos, aer si vuelves y que sepas que siempre seras ONGI ETORRIA! Wink

Invitat
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Fins una altre!! Empty Re: Fins una altre!!

Mensaje por Invitat 06/07/11, 11:05 pm

Vaja, el millor conseller politic que hem tingut i t'en vas?

No tornarem a tenir un programa per al congrés tan elaborat com els que tu has fet :'(

Molta sort en tot !

Invitat
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Fins una altre!! Empty Re: Fins una altre!!

Mensaje por Invitat 07/07/11, 01:06 pm

Si que et trobarem a faltar, no ho dubtis. Espero que tornis aviat i que tot et vagi molt be!

Invitat
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Fins una altre!! Empty Re: Fins una altre!!

Mensaje por Invitat 08/08/11, 11:54 am

Arreveure James!

Invitat
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Fins una altre!! Empty Re: Fins una altre!!

Mensaje por Invitat 08/08/11, 04:04 pm

olietelibre escribió:Arreveure James!

se me hace gracioso volver a ver la imagen de goku por el foro :3

Invitat
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Fins una altre!! Empty Re: Fins una altre!!

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.