Partit nacionalista del joc d'Erepublik


Unirse al foro, es rápido y fácil

Partit nacionalista del joc d'Erepublik
Partit nacionalista del joc d'Erepublik
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Hola!

Ir abajo

Hola! Empty Hola!

Mensaje por Invitat 15/06/11, 05:24 pm

Hola:
Sóc nou al fòrum i nou al partit, realment ja fa cosa d'una setmana o dos que estic al fòrum, al partit i a la milícia, però no he tingut temps per presentar-me.
Aprofitant aquest missatge m'agradaria també fer pública la meua preocupació per la crisi que està fent que baixo el preu de tots els productes i tot allò que du darrere, és a dir, la baixada dels sous dels treballadors, i encara que a mi m'estan continuament baixant el sou, crec que encara tinc sort, ja que quan miro a vore si hi ha alguna oferta de treball millor que la meua me n'adono de que totes estan prou per davall de la meua. Jo no sé com aguantarà açò sense caure.
Ja m'imagino que hi haura algun tema obert on es parlara sobre açò, però com ja he dit era per aprofitar el missatge.
Saluts, indepèndencia i república

Invitat
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Hola! Empty Re: Hola!

Mensaje por GurocaII 15/06/11, 06:11 pm

Hola, benvingut al forum.

El que passa amb la moneda es degut a la reavaluació del esp respecte al or, el que per una part ve molt be si tenies els teus estalvis en esp.

No es que incite a l'especulació, però aquests canvis, si actues a curtissim termini i tens temps de conexió pots guanyar esp comprant i venent (tenint sempre en compte els impostos).
GurocaII
GurocaII
Leyenda
Leyenda

Nombre de missatges : 1773
Fecha de inscripción : 07/06/2011
Ubicació : País Valencià

Volver arriba Ir abajo

Hola! Empty Re: Hola!

Mensaje por Invitat 15/06/11, 06:39 pm

Benvingut Hola! 28868

Invitat
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Hola! Empty Re: Hola!

Mensaje por Invitat 15/06/11, 08:38 pm

Benvingut a tot! Al partit, al fòrum, la milícia...

Invitat
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Hola! Empty Re: Hola!

Mensaje por Invitat 15/06/11, 09:31 pm

Molt benvingut a tot arreu! M'agrada que entri gent amb ganes de saber com va tot! Esperem que continuis sent actiu al fòrum!

Invitat
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Hola! Empty Re: Hola!

Mensaje por Invitat 16/06/11, 04:26 am

Ongi etorri Wink

Invitat
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Hola! Empty Re: Hola!

Mensaje por Invitat 16/06/11, 09:49 am

Bé realment crec que estaré uns quants dies sense conectar-me al fòrum perquè no tindré internet, però en tornar de viatge em conectaré, encara així avui estaré tot el dia per ací.

Invitat
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Hola! Empty Re: Hola!

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares
» hola!
» Hola!
» Hola de nou!
» Hola
» hola

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.