Partit nacionalista del joc d'Erepublik


Unirse al foro, es rápido y fácil

Partit nacionalista del joc d'Erepublik
Partit nacionalista del joc d'Erepublik
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Adéu companys - Dídac

+3
DracS11
Derviriles
Pau Esteve
7 participantes

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Ir abajo

Adéu companys - Dídac - Página 2 Empty Re: Adéu companys - Dídac

Mensaje por Invitat 05/11/11, 01:00 am

GurocaII escribió:Si, el post de bull muy bonito, el de Xavir no lo entiendo.

El objetivo último del juego para un país es tener bonus para crecer económicamente, si queremos luchar contra españa ok, pero vayamonos a otra país en el que tengamos la nacionalidad, el luchar contra el país de tu nacionalidad es inútil y estúpido.

Que si queremos persistir como somos ahora, a modo profundo: seguir con la única motivacion de persistir dando por el culo a España ( tal y como dije solo llegar...)... és decir, existir solo para molestar, aunque no consigamos nada, me aprece bien. Pero como somos muy diferentes, o nos ponemos un marco general o aqui cada uno tirará para su lado y será insostenible.

Si quiero ser federalista en el congreso de españa y dejar el pavellón alto, dar buena imagen, de seriedad etc.... y por otro lado ataco a españa, me cago en ella, como podemos subsistir? nos mataremos unos a otros.

Igual es verdad que soy yo el radikal y guino el otro extremos, nose.. tengo que pensarmelo.

Por el tema economico: vamos a otros pais como bien dices. Seria mi propuesta.

Invitat
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Adéu companys - Dídac - Página 2 Empty Re: Adéu companys - Dídac

Mensaje por Invitat 05/11/11, 01:08 am

Jo també sóc radical però fins que algun admin ens faci la nostre nació no tindrem res de bo.

Invitat
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Adéu companys - Dídac - Página 2 Empty Re: Adéu companys - Dídac

Mensaje por Bulldog00 05/11/11, 12:38 pm

A veure, no entenc una merda, acabo de arriba i tots voleu martxar del país? Si es així I NEU TOTS, us acompanyo, pero les empreses es perderan? Segirem igual? No perdrem drets o perdrem economicament privliegis?

es mes complicat que martxar o no martxa, en cas de martxa les empreses es piren amb tu al que pasa que segons al pais te un Bonus i un altre y aixo si que repercuteix als empresaris
Bulldog00
Bulldog00
Viejun@
Viejun@

Nombre de missatges : 874
Fecha de inscripción : 27/12/2010

Volver arriba Ir abajo

Adéu companys - Dídac - Página 2 Empty Re: Adéu companys - Dídac

Mensaje por Invitat 05/11/11, 04:47 pm

Doncs que sigui uns "fins després" Didac.

Quan fa uns mesos vaig tornar a ser actiu al joc estaveu tú, artur, guino, aniol, inushaya,etc... gent nova en el joc i amb moltes ganes. I s'han fet moltes activitats al partit que han valgut la pena.

Aquests són debats cíclics de cap a on hem d'anar, vistes les limitacions del joc que no permeten encara la independència del nostre país.

Be, tot això ja seria tema d'un altre fil. La manera no sé, però res de federalista.

Potser seria tornar a iniciar un altre cop una campanya als administradors perquè crein eAndorra.

Amb el que m'ha costat a mí tenir empreses q2 de menjar i armes, ni se m'acudiria deixar el joc!!! Very Happy

Invitat
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Adéu companys - Dídac - Página 2 Empty Re: Adéu companys - Dídac

Mensaje por Invitat 05/11/11, 10:13 pm

Marc1714 escribió:Doncs que sigui uns "fins després" Didac.

Quan fa uns mesos vaig tornar a ser actiu al joc estaveu tú, artur, guino, aniol, inushaya,etc... gent nova en el joc i amb moltes ganes. I s'han fet moltes activitats al partit que han valgut la pena.

Aquests són debats cíclics de cap a on hem d'anar, vistes les limitacions del joc que no permeten encara la independència del nostre país.

Be, tot això ja seria tema d'un altre fil. La manera no sé, però res de federalista.

Potser seria tornar a iniciar un altre cop una campanya als administradors perquè crein eAndorra.

Amb el que m'ha costat a mí tenir empreses q2 de menjar i armes, ni se m'acudiria deixar el joc!!! Very Happy

ets un crack, t'estimo xD!

Invitat
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Adéu companys - Dídac - Página 2 Empty Re: Adéu companys - Dídac

Mensaje por Derviriles 06/11/11, 10:50 am

Xavir escribió:
Marc1714 escribió:Doncs que sigui uns "fins després" Didac.

Quan fa uns mesos vaig tornar a ser actiu al joc estaveu tú, artur, guino, aniol, inushaya,etc... gent nova en el joc i amb moltes ganes. I s'han fet moltes activitats al partit que han valgut la pena.

Aquests són debats cíclics de cap a on hem d'anar, vistes les limitacions del joc que no permeten encara la independència del nostre país.

Be, tot això ja seria tema d'un altre fil. La manera no sé, però res de federalista.

Potser seria tornar a iniciar un altre cop una campanya als administradors perquè crein eAndorra.

Amb el que m'ha costat a mí tenir empreses q2 de menjar i armes, ni se m'acudiria deixar el joc!!! Very Happy

ets un crack, t'estimo xD!

otra vez borracho, Xavir?
Derviriles
Derviriles
Veteran@ ✯✯
Veteran@ ✯✯

Nombre de missatges : 562
Fecha de inscripción : 04/09/2011

Volver arriba Ir abajo

Adéu companys - Dídac - Página 2 Empty Re: Adéu companys - Dídac

Mensaje por Invitat 06/11/11, 04:02 pm

Derviriles escribió:
otra vez borracho, Xavir?

No. Marc1714 és un dels jugadors que mes aprecio a eR. Fa mil anys que está per aqui i es un crack. Així que quan el llegeixo se m'accelera el cor xD

Invitat
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Adéu companys - Dídac - Página 2 Empty Re: Adéu companys - Dídac

Mensaje por Derviriles 06/11/11, 05:21 pm

Xavir escribió:
Derviriles escribió:
otra vez borracho, Xavir?

No. Marc1714 és un dels jugadors que mes aprecio a eR. Fa mil anys que está per aqui i es un crack. Així que quan el llegeixo se m'accelera el cor xD

Ah vale. aleshores s'enten xd
Derviriles
Derviriles
Veteran@ ✯✯
Veteran@ ✯✯

Nombre de missatges : 562
Fecha de inscripción : 04/09/2011

Volver arriba Ir abajo

Adéu companys - Dídac - Página 2 Empty Re: Adéu companys - Dídac

Mensaje por Invitat 08/11/11, 12:07 am

Derviriles escribió:
Xavir escribió:
Derviriles escribió:
otra vez borracho, Xavir?

No. Marc1714 és un dels jugadors que mes aprecio a eR. Fa mil anys que está per aqui i es un crack. Així que quan el llegeixo se m'accelera el cor xD

Ah vale. aleshores s'enten xd

Es que el Xavir és com de la e-família. What a Face

Invitat
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Adéu companys - Dídac - Página 2 Empty Re: Adéu companys - Dídac

Mensaje por Invitat 08/11/11, 12:18 am

Marc1714 escribió:
Derviriles escribió:
Xavir escribió:
Derviriles escribió:
otra vez borracho, Xavir?

No. Marc1714 és un dels jugadors que mes aprecio a eR. Fa mil anys que está per aqui i es un crack. Així que quan el llegeixo se m'accelera el cor xD

Ah vale. aleshores s'enten xd

Es que el Xavir és com de la e-família. What a Face

Laughing Laughing Laughing Adéu companys - Dídac - Página 2 28868

Invitat
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Adéu companys - Dídac - Página 2 Empty Re: Adéu companys - Dídac

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.